LLIURAMENT DE BUTLLETINS DE NOTES

Avui divendres 19 de juny els tutors lliuraran els butlletins de notes de la tercera avaluació i de la final ordinària als pares dels nostres alumnes a través del correu d’ieduca.

De la mateixa manera, el proper 26 de juny es lliuraran els butlletins amb les notes finals de la convocatòria extraordinària.

Els alumnes de 4t que hagin acabat l’etapa  rebran, també, el consell orientador de l’equip docent per als estudis postobligatoris.

Aprofitem per felicitar-vos a tots per l’esforç demostrat durant aquest curs i en especial durant el confinament.