INFORMACIÓ NOTES I SORTIDA DE CENTRE

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que durant la setmana vinent, els tutors/es dels vostres fills/es els lliuraran les notes de la preavaluació.

D’altra banda, aprofitem per recordar-vos que el proper dimecres 31 d’octubre realitzarem una sortida de tot el centre a la zona de la platja davant del far de Calella. Sortirem a les 9.00 h de l’Institut. Hi anirem a peu, passant pel passeig marítim, i esmorzarem allà, on realitzarem diferents activitats. La tornada també serà a peu pel mateix camí que hem seguit a l’anada. En arribar a l’estació de Pineda, entre les 13.30 -14.00h, els alumnes podran anar directament cap a casa.

En cas de pluja la sortida se suspendrà i es faran classes amb normalitat.

Aprofitem també per recordar que el dia 1 de novembre és festiu i no hi ha classe i el dia 2 de novembre és un dels dies de lliure elecció proposats pel Consell Escolar Municipal, per tant, el centre romandrà tancat.

Per a qualsevol dubte o aclariment, restem a la vostra disposició.

Cordialment,

Direcció