FINALISTES MEDIAMARKT TECHJOVE 18

L’INS Pineda de Mar ha estat seleccionat com un dels 8 finalistes del concurs Techjove18 organitzat per MediaMarkt Girona. L’alumnat participant havia de respondre al repte: “Quan i on neix la tecnologia, en quin moment l’ésser humà va començar a utilitzar materials perquè l’ajudessin en el seu dia a dia, quines han estat les principals revolucions tecnològiques de la història, com hem arribat fins avui dia i cap a on ens dirigim?”. El projecte era de format lliure, des d’un mural a un vídeo. El proper 13 d’abril de 16 a 18h al pavelló de l’Expojove de Girona es realitzaran les exposicions de tots els treballs finalistes i el centre guanyador gaudirà del premi d’una cistella de material tecnològic.

La comunitat educativa vol felicitar a tots els alumnes que han participat i encoratjar-los a continuar treballant en la creació i edició de vídeos al nostre centre.