FEM UN DOBLATGE EN ANGLÈS!

Amb la finalitat de fer parlar en anglès els estudiants, l’alumnat de 3r d’ESO ha fet una sèrie de doblatges en llengua anglesa. A través d’aquest treball, els alumnes han pogut millorar la seva pronunciació, ja que s’havien d’ajustar al màxim al guió original, posant èmfasi en l’entonació i la fonètica anglesa per recrear el guió. Els alumnes creuen que ha sigut una tasca motivadora i una bona oportunitat per practicar l’expressió oral, que és la part de la llengua on més dificultats mostren. Aquí us deixem un dels doblatges fet per Noemí Olivares, Susanna Izquierdo i Marc Matrinez. Good job!