ENS FORMEM EN EL MÓN MATEMÀTIC. Ens agraden les Matemàtiques!

A la fotografia podeu veure alumnes del nostre institut que, de manera voluntària i amb esforç, dediquen part del seu temps lliure a rebre formació en lʼàmbit matemàtic. Tots ells han hagut dʼinscriureʼs en formacions on han estat seleccionats i, en alguns casos, han hagut de passar exàmens per ser admesos.

Coneguem amb més detall aquests nois i noies:

En Pol Puig, que actualment està fent 2n dʼESO, el curs passat es va presentar a ESTALMAT (Estímul del Talent Matemàtic) i va ser seleccionat com un dels 25 alumnes de tot Catalunya que durant 2 cursos acadèmics rebrà formació a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona cada cap de setmana.

En Pol Comas, de 3r dʼESO, rebrà formació per segon curs acadèmic a 7 de Mates, a Manresa, on va un cop al mes. Aquest curs també ha estat admès a unes Sessions dʼaprofundiment en Matemàtiques organitzades pel Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, on va un cop a la setmana.

LʼAmadeu  Ruiz,  de 3r dʼESO, també va a la Universitat Autònoma de Barcelona, al Departament de Matemàtiques, un cop a la setmana durant unes 3 hores, juntament amb en Pol, i rebrà formació relacionada amb les proves Cangur dins del programa de Sessions dʼaprofundiment en Matemàtiques.

Andrea Muñoz, de 4t dʼESO, ha estat admesa a Anem per + Mates i durant aquest curs acadèmic anirà a Mataró al TecnoCampus a rebre formació en aquest àmbit els dissabtes, un cop al mes.

A tots ells i en especial a les seves famílies, per lʼesforç que també fan per a la formació, els desitgem que sigui un curs molt profitós. Ens nʼalegrem moltíssim.

Enriquiu-vos tant com pugueu. ENDAVANT!!!