COMENCEM LA 2a FASE DEL PROJECTE ERASMUS AMB ELS ALUMNES DE 4t D’ESO

El curs 2021-22, vàrem engegar la primera part del projecte Erasmus Ecoplant Coworking amb els nostres socis grecs de Komotini. En aquesta primera fase, es van triar els alumnes de l’aula oberta per fer l’intercanvi. Van dedicar part del curs a facilitar la logística del que seria el plantejament de la segona fase fent un jardí amb diversitat d’espècies i la posada en marxa d’un hivernacle.

Ara engeguem la segona fase amb la part més experimental, on estudiarem la resistència a la sequera de plantes xeròfites. Farem l’observació de plantes aromàtiques mediterrànies amb diversos substrats seguint les condicions climatològiques i veient com evoluciona el seu creixement mitjançant l’estudi de l’evotranspiració.

Els alumnes escollits són de 4t de l’ESO, els quals tenen bona preparació acadèmica i certes habilitats en matèries com són la llengua anglesa, les ciències experimentals i audiovisuals, entre d’altres. Es tracta d’alumnes que tenen un rendiment acadèmic que considerem d’excel·lència.

Aquests alumnes, el dia 16 de setembre en una reunió informativa i, de manera més formal, a través d’una carta de la nova directora, Conxi Peña, han rebut la notícia que han estat escollits per a participar en el projecte, i se n’han convocat els pares per a una reunió extraordinària on s’informarà del programa Erasmus amb detall.