BON NADAL!

El passat 20 de desembre el centre va organitzar la seva celebració de Nadal.
Van ser moltes les activitats del dia: concurs de cuina saludable, selecció per a la copa cangur de matemàtiques, xocolatada solidària, amic invisible, xerrades d’orientació acadèmica…i un scape room on els alumnes havien de demostrar els seus coneixements d’història i de matemàtiques per aconseguir la clau final que els permetés sortir de l’aula. També es va celebrar al gimnàs l’acte institucional, amb actuacions musicals i la projecció i lliurament de premis:

– Concurs de rubik
– Concurs de fotografia matemàtica i bioimatge
– Concurs de videos “ull científic”
– Guanyadors del torneig d’escacs del 1r trimestre
– Guanyadors de l’activitat d’scape room

El dia va finalitzar amb vídeo molt divertit protagonitzat pels professors i profesores del Departament de Ciències, acompanyat per unes paraules de la directora del centre. Aquí us deixem algunes imatges del dia, així com uns vídeos: la felicitació de Nadal del nostre institut, la cançó de Jingle Bell rock interpretada pels alumnes de 1r i 3r d´ESO i dos vídeos més, que són un recull de totes les fotografies que van participar en el “concurs de fotografia matemàtica i bioimatge”.

Clica AQUÍ per a veure l’àlbum de fotos: