ACTIVITATS DEL DEPARTAMENT DE CIÈNCIES

Des del proper dilluns dia 13 de novembre i fins al dia abans de les vacances de Nadal des del Departament de Ciències de l’institut s’han preparat una sèrie d’activitats i sortides pels alumnes de 1r a 4t d’ESO.

Pel que fa a activitats que els alumnes realitzaran fora del centre i que complementen la seva formació en l’àmbit científic, tecnològic i matemàtic, s’han programat les següents sortides:

El proper dimarts 14 de novembre els alumnes de 1r aniran a la Muntanya de Sal de Cardona i els alumnes de 4t d’ESO aniran a l’Eixample de Barcelona a treballar matemàtiques.

El dimecres 15  els alumnes de 4t aniran a partir de quarts d’onze a Malgrat a una xerrada entorn de l’Antàrtida. Aquesta activitat és subvencionada pel departament de Ciències.

El dimarts dia 21 de novembre els alumnes de 2n d’ESO aniran al Cosmocaixa  (Viu l’electricitat) i els de 3r d’ESO al Museu de Ciència i Tècnica de Terrassa (els engranatges).

Des del dia 7 de novembre i fins el dimecres 15, al vestíbul de l’institut hi ha l’exposició FOTOGRAFIA MATEMÀTICA que ens ha cedit l’associació de l’ ABEAM. Els alumnes hi poden treballar també continguts matemàtics.

A partir de dilluns dia 13 els alumnes aniran rebent la informació dels diferents concursos que se’ls proposarà:

• FOTOGRAFIA CIENTÍFICA I MATEMÀTICA (De 1r a 4t d’ESO, professorat i PAS)
  • MIRO PINEDA AMB ULL MATEMÀTIC (1r i 2n d’ESO)
  • SÉ RECICLAR (1r d’ESO)
  • VÍDEOS CIENTÍFICS I MATEMÀTICS (de 1r a 4t d’ESO)

El dia 14 de desembre en Marc Parrot ens visitarà i els alumnes de 4t tindran l’oportunitat de saber qui és i quina ha estat la seva trajectòria com artista.

L’últim dia de classe abans de les vacances de Nadal es realitzaran activitats-tallers de les 9h a les 11h  amb la col·laboració d’alumnes de 4t d’ESO i es farà entrega dels premis dels diferents concursos proposats.