A VOL D’OCELL

Els alumnes de 2n d’ESO: Júnior Gómez, Isaac Vilaplana, Carles Herrada, Nerea López, Bruno Migale, Olga Bars, Luca Kreischer i Marta López, pels voltants de l’institut, al barri de Can Cornet, gaudint d’una sessió d’observació d’ocell amb en Toni Morales.

Foto d’un Alcotán (Falco subbuteo)

Blog “A vol d’ocell”

Aquest blog està especialment destinat als meus alumnes que es volen introduir en el món de l’ornitologia, encara que també és obert a tothom.

Hi ha varis temes fonamentals teòrics que ens poden aproximar al fascinant món de les aus,  des del seu origen, la seva morfologia…fins a com ens hem de preparar per anar a observar-los.

Això és un inici, però la continuació i aprofundiment en el coneixement dels ocells està a les vostres mans, en l’observació diària i/o continuada d’aquests éssers alats.

Que disfruteu!!!