Al centre es treballa amb llibres digitals que es trobem allotjats a diverses plataformes virtuals d’aprenentatge:
Plataforma Weeras: allotja els llibres digitals de l’editorial Teide
Plataforma Blinklearning: allotja els llibres digital de les editorials Oxford, McMillan, McGraw-Hill, Santillana, Castellnou i Casals
Totes aquestes plataformes permeten realitzar feedbacks amb l’alumnat mitjançant diferents mecanismes.
A més, també es treballa majoritàriament amb el Classroom i en menor proporció amb el Moodle segons la taula que s’indica a continuació:
Matèria |
Eva’s |
Eines digitals |
Naturals |
Science Bits, Classroom, Moodle, Google Drive. |
Liveworksheets, Kahoot, Quizziz. |
Socials |
Weeras, Classroom, Moodle |
Kahoot, Genially, Drive, Blinklearning (una mica), Power point, Prezi. |
Tecnologia |
Classroom, Weeras, Moodle. |
Kahoot, Scratch,ç Sketchup, |
Matemàtiques |
Classroom, Moodle, Blinklearning. |
Clica’t, kahoot, that quiz, eines google, liveworkwheets, eines google (fulls de càlcul, documents, presentació), geogebra, |
Català |
Classroom, Moodle, Drive, Weeras, Flip, Edpuzzle. |
Classroom, Moodle, Drive, Clica’t, Weeras, Liveworksheets, Flip, Edpuzzle, Kahoot, Quizziz. |
Castellà |
Classroom, Moodle, Drive, Weeras, Flip, Edpuzzle. |
Classroom, Moodle, Drive, Clica’t, Weeras, Liveworksheets, Flip, Edpuzzle, Kahoot, Quizziz. |
Anglès |
Google Classroom, Moodle |
liveworksheets, kahoot, quizziz, quizlet |
Visual i plàstica |
Classroom i llibre digital |
Kahoot, APP’S pròpies de la matèria. (edició video i fotos) |
Educació física |
Classroom i llibre digital. |
Kahoot, Google forms, Corubrics i APP’S pròpies de la matèria |
Música |
Moodle, Llibre digital, Classroom. |
Kahoot. |
Filosofia |
Classroom |
|
-
-
- Acords per donar Feedback a l’alumnat
Matèria
Feedback
Naturals
- Rúbrica de dossier de cada unitat
- Rúbrica de Pràctiques de laboratori
- Rúbrica d’exposicions orals
Socials
- Rúbrica de dossier, treballs, activitats d’aprenentatge (Classroom, pac d’activitats).
- Rúbrica d’exposicions orals i presentacions
- Bases d’orientació.
- Comentaris i valoracions dels treballs
Tecnologia
- Rúbrica de dossier de cada unitat, comentaris al dossier digital.
- Rúbrica memòria tècnica de cada projecte
- Rúbrica exposicions orals.
- Bases d’orientació
Matemàtiques
- Rúbrica de presentacions (heteroavaluació, coavaluació i autoavaluació)
- Rúbrica d’elaboració del dossier de cada unitat (heteroavaluació)
- Rúbrica d’activitats específiques
- Comentaris privats (per escrit i per àudio)
- Correccions automàtiques amb qüestionaris Wiris amb el procediment
Departament
de Llengües- Retroacció oral (àudios) a través dels EVA
- Comentaris privats
- Rúbriques d’expressió escrita i d’expressió oral
- Bases d’orientació
- Escala de valoració
Anglès
- Llista de verificació del dossier trimestral
- Rúbrica de l’expressió escrita
- Corubrics a les presentacions orals
Visual i
plàstica- Rúbrica de dossier trimestral
- Feedback oral
- Rúbriques de les activitats
Educació
física- Comentaris privats a través dels EVA,
- Rúbriques de presentacions/ exposicions de jocs/ ACTIVITATS o tècnica i/o accions dels diferents esports.
- Bases d’orientació per tal de poder crear el seu producte final un cop ja han rebut recursos.
- Llista de verificació de les activitats exposades o presentades al Classroom.
- Graella d’observació.
- Rúbrica comportament/ actitudinal. ( auto- coavaluació).
- Feedback oral durant les sessions.
Música
- Pràctica musical: retroacció oral i amb rúbriques.
- Activitats teòriques escrites: retroacció escrita i a través de Moodle o Classroom.
Filosofia
- Utilitzant una rúbrica ensenyada prèviament, s’assenyala als materials avaluables (utilitzant l’eina d’editar documents del Google Drive) amb correccions i comentaris, quines parts contenen errors i/o desenvolupaments incomplets i com millorar-ho.
Aquests materials avaluables són:
En el cas de filosofia de 4t, un dossier amb activitats de diferents caràcter relatiu a les diferents competències. Una d’aquestes és una coavaluació d’una dissertació. En el cas de filosofia de 1r, autoavaluació al Classroom de dissertacions filosòfiques treballant diferents autors i temàtiques filosòfiques.
En el cas de filosofia de 2n, autoavaluacions al Classrooms de textos d’autors de la selectivitat tot fent
servir les correccions de les PAU. -