Metodologies Digitals i Acords de Centre

Al centre es treballa amb llibres digitals que es trobem allotjats a diverses plataformes virtuals d’aprenentatge:

Plataforma Weeras: allotja els llibres digitals de l’editorial Teide

Plataforma Blinklearning: allotja els llibres digital de les editorials Oxford, McMillan, McGraw-Hill, Santillana, Castellnou i Casals

Totes aquestes plataformes permeten realitzar feedbacks amb l’alumnat mitjançant diferents mecanismes.

A més, també es treballa majoritàriament amb el Classroom i en menor proporció amb el Moodle segons la taula que s’indica a continuació:

Matèria

Eva’s

Eines digitals

Naturals

Science Bits, Classroom, Moodle, Google Drive.

Liveworksheets, Kahoot, Quizziz.

Socials

Weeras, Classroom, Moodle

Kahoot, Genially, Drive, Blinklearning (una mica), Power point, Prezi.

Tecnologia

Classroom, Weeras, Moodle.

Kahoot, ScratchSketchup,

Matemàtiques

Classroom, Moodle, Blinklearning.

Clica’t, kahoot, that quiz, eines google, liveworkwheets, eines google (fulls de càlcul, documents, presentació), geogebra,
calcme, wiris, weeras, loom

Català

Classroom, Moodle, Drive, Weeras, Flip, Edpuzzle.

Classroom, Moodle, Drive, Clica’t, Weeras, Liveworksheets, Flip, Edpuzzle, Kahoot, Quizziz.

Castellà

Classroom, Moodle, Drive, Weeras, Flip, Edpuzzle.

Classroom, Moodle, Drive, Clica’t, Weeras, Liveworksheets, Flip, Edpuzzle, Kahoot, Quizziz.

Anglès

Google Classroom, Moodle

liveworksheets, kahoot, quizziz, quizlet

Visual i plàstica

Classroom i llibre digital

Kahoot, APP’S pròpies de la matèria. (edició video i fotos)

Educació física

Classroom i llibre digital.

Kahoot, Google forms, Corubrics i APP’S pròpies de la matèria

Música

Moodle, Llibre digital, Classroom.

Kahoot.

Filosofia

Classroom
i llibre digital.

 

      • Acords per donar Feedback a l’alumnat

    Matèria

    Feedback

    Naturals

    • Rúbrica de dossier de cada unitat
    • Rúbrica de Pràctiques de laboratori
    • Rúbrica d’exposicions orals

    Socials

    • Rúbrica de dossier, treballs, activitats d’aprenentatge (Classroom, pac d’activitats).
    • Rúbrica d’exposicions orals i presentacions
    • Bases d’orientació.
    • Comentaris i valoracions dels treballs

    Tecnologia

    • Rúbrica de dossier de cada unitat, comentaris al dossier digital.
    • Rúbrica memòria tècnica de cada projecte
    • Rúbrica exposicions orals.
    • Bases d’orientació

    Matemàtiques

    • Rúbrica de presentacions (heteroavaluació, coavaluació i autoavaluació)
    • Rúbrica d’elaboració del dossier de cada unitat (heteroavaluació)
    • Rúbrica d’activitats específiques
    • Comentaris privats (per escrit i per àudio)
    • Correccions automàtiques amb qüestionaris Wiris amb el procediment

    Departament
    de Llengües

    • Retroacció oral (àudios) a través dels EVA
    • Comentaris privats
    • Rúbriques d’expressió escrita i d’expressió oral
    • Bases d’orientació
    • Escala de valoració

    Anglès

    • Llista de verificació del dossier trimestral
    • Rúbrica de l’expressió escrita
    • Corubrics a les presentacions orals

    Visual i
    plàstica

    • Rúbrica de dossier trimestral
    • Feedback oral
    • Rúbriques de les activitats

    Educació
    física

    • Comentaris privats a través dels EVA,
    • Rúbriques de presentacions/ exposicions de jocs/ ACTIVITATS o tècnica i/o accions dels diferents esports.
    • Bases d’orientació per tal de poder crear el seu producte final un cop ja han rebut recursos.
    • Llista de verificació de les activitats exposades o presentades al Classroom.
    • Graella d’observació.
    • Rúbrica comportament/ actitudinal. ( auto- coavaluació).
    • Feedback oral durant les sessions.

    Música

    • Pràctica musical: retroacció oral i amb rúbriques.
    • Activitats teòriques escrites: retroacció escrita i a través de Moodle o Classroom.

    Filosofia

    • Utilitzant una rúbrica ensenyada prèviament, s’assenyala als materials avaluables (utilitzant l’eina d’editar documents del Google Drive) amb correccions i comentaris, quines parts contenen errors i/o desenvolupaments incomplets i com millorar-ho.

    Aquests materials avaluables són:

     En el cas de filosofia de 4t, un dossier amb activitats de diferents caràcter relatiu a les diferents competències. Una d’aquestes és una coavaluació d’una dissertació. En el cas de filosofia de 1r, autoavaluació al Classroom de dissertacions filosòfiques treballant diferents autors i temàtiques filosòfiques.

    En el cas de filosofia de 2n, autoavaluacions al Classrooms de textos d’autors de la selectivitat tot fent
    servir les correccions de les PAU.