
El passat dimarts 3 d’abril en el marc del Dia Mundial de l’Activitat Física.l’INS Pineda de Mar va ser convidat a participar en el Programa “És migdia” de Ràdio Pineda de Mar.
En Xavier Celma, professor d’Educació Física de l’institut, juntament amb en Bernat Rovira, director de Can Xaubet, en Xavier Michelena, Metge esportiu i pediatra del CAP de Pineda, i la Mar Latorre, Coord. Programa Prevenció de Drogues i Promoció de la Salut van parlar sobre l’activitat física en família.
Alguns dels temes que es van tractar van ser l’esport com a hàbit per mantenir els joves vinculats a hàbits saludables, consells per la pràctica física en família, recursos esportius adequats a adolescència i característiques perquè una pràctica física i esportiva sigui positiva i saludable pels infants i joves.
Si voleu tornar a sentir el programa, podreu trobar el podcast en el següent enllaç:
http://alacarta.radiopineda.


