ACTIVITATS FINAL DE TRIMESTRE

Us informem que el dijous 19 de desembre hi havia organitzada una “Esquiada al Port del Comte”.
Aquesta activitat s’ha ANUL·LAT per motius meteorològics i falta de neu a les pistes. Queda ajornada per al divendres 10 de gener.
Per tant, aquest dia les classes segueixen el seu horari habitual.
El  divendres 20 de… Llegeix més»

TALLERS D’EMPRENEDORIA

“Generació d’idees” i “Jo emprenedor” són les dues activitats, promogudes pel Consell Comarcal del Maresme, que han fet veure als nostres alumnes l’esperit emprenedor que porten a dins.
Hem preguntat als nostres alumnes què els ha semblat cadascun dels dos tallers:
 Taller “Generació d’idees”:
 «Va ser un taller… Llegeix més»

ERASMUS+. EL LOGO DE TRIMEDIA

Ja tenim la insígnia per al projecte de la “Plataforma Audiovisual interactiva: Trimedia” del programa Erasmus+.
Durant el mes de novembre, l’alumnat i el professorat dels tres centres educatius associats han estat votant per escollir un dels logotips finalistes. Aquí teniu el més votat, que ha… Llegeix més»