SORTIDA DE 2n D’ESO AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DE MATARÓ

Els dies 15 i 22 de novembre, l’alumnat de 2n d’ESO va visitar el Centre Integral de Valorització de Residus de Mataró, com a activitat emmarcada dins del Programa Mediambiental del nostre Institut.

Van gaudir d’una visita guiada per tot el Centre, que va incloure els espais següents:

• Aula ambiental, on s’exposava el que es pot fer des de casa per minimitzar els residus.
  • Esfera verda, on van veure un vídeo amb l’objectiu de reflexionar sobre el canvi que necessitem fer en la gestió de residus a casa nostra.
  • Simulador amb cinema 4D, on van viure en primera persona el recorregut que fan els residus dins de la planta.

L’alumnat va conèixer de primera mà el tractament que es fa, a la planta de Mataró, dels residus del contenidor de rebuig que provenen del nostre municipi. A més, van aprendre les diferents formes de producció d’energia del centre de residus.