Hem aprovat el DELF !

Acte de lliurament dels diplomes DELF scolaire 2017
Institut Francès de Barcelona

Acompanyats per la professora de francès Beni Margallo els alumnes BEN M’BAREK Tofik, CANDELARIO Raquel, PLAZAS Jessica i SÁNCHEZ Aida han recollit avui el seu diploma.

El DELF escolar és un diploma oficial que està reconegut internacionalment per 172 països i té validesa per tota la vida. Aquest diploma permet validar la competència comunicativa de l’alumne en llengua francesa segons el Marc Europeu Comú de Referència de les llengües  (MECR) i s’adreça als alumnes de secundària escolaritzats en instituts públics.

El DELF A2 se situa en la mateixa perspectiva i valida també les competències lingüístiques d’un usuari elemental que pot utilitzar les fórmules de cortesia i d’intercanvi més freqüents i és

capaç de realitzar tasques senzilles de la vida quotidiana.