La Teresa Lladó es jubila

Després de més de 30 anys al món de l’educació, catorze dels quals a l’Institut Pere Fontdevila, la Teresa diu adéu tot donant les gràcies als alumnes per “haver pogut compartir l’aventura d’aprendre”.
Què li podem dir? … tot això.

Màgia

Els alumnes de Matemàtiques 2ESO s’han inventat uns trucs de màgia per endevinar-vos el pensament. Us n’enllacem tres per que els proveu.

Cross escolar

El passat 16 de desembre el Consell esportiu del Berguedà va celebrar un cross escolar a Gironella. Alumnes de l’institut hi varen participar amb una excel·lent classificació.
Felicitats als participants i animar-vos per la propera a la resta.
Infantil Femení
1 JUDIT GONZALVO COMENA IES… Llegeix més»

Inici d’activitats esportives

Properament s’iniciaran les activitats d’esports. Aquestes es podran realitzar durant tots el curs. Els esports proposats són : Futbol Femení/ Masculí, Bàsquet Femení/ Masculí, Voleibol, Acrosport, Tennis, Tennis Taula i BTT/Trial que es duran a terme els dimecres, dijous i divendres de cada setmana. Alguns… Llegeix més»

Premis GDNB

Els alumnes de 2n BAT Maria Rovira Bascompte, Mercè Subirana Font i Sergi Cardona Rosanas han estat guardonats amb el primer, segon i tercer premi del 7è concurs de treballs de recerca del Grup de Defensa de la Natura del Berguedà.
El president del Grup, Josep… Llegeix més»

Campus Ítaca

El Guillem Pla, el Martí Muntañà, el Guillem Camps, la Marta Reig, el Nil Raich, la Júlia Orriols, la Laia Lázaro i la Queralt Valls, de 3ESO, han participat al programa Campus Ítaca de la UAB. Durant dues setmanes han realitzat tallers, classes, esports,… Llegeix més»