2nd Transnational Project Meeting (TPM)

“International Cooperation for empowerment and ValidatIon of Competences among nautical Schools – C.I.V.I.C.S.”

Codi del projecte: 2017-1-IT02-KA219-03692

Segona trobada transnacional

L’Ametlla de Mar – Barcelona

22-24 maig 2018

En el marc de l’actual projecte Erasmus + KA2 (2017/19) que es duu a terme juntament amb els socis Itàlia i Finlàndia, entre el 22 i el 24 de maig va tenir lloc la segona trobada transnacional de coordinadors i professors implicats en el projecte. La primera trobada va tenir lloc a Civitavecchia a inicis de novembre i va ser destinada a establir les bases i normes del projecte, així com inaugurar tot el procés i establir dates i procediments, així com iniciar tràmits i documentació.

Pel que fa a la segona trobada va estar destinada a treballar els resultats del procés de selecció d’alumnes que faran la mobilitat de llarg termini que es durà a terme durant el primer trimestre del curs 2018/19. A banda, es van acabar de concretar les convalidacions i procediments per a què els alumnes puguin cursar mòduls als instituts dels socis i ser avaluats. També es van tractar tots els aspectes normatius i documentals relacionats amb el sistema EVCET de convalidacions a nivell europeu, que el soci finès ens va presentar. A partir d’aquí vam poder treballar amb els dos documents principals per poder a dur a terme la mobilitat de llarg termini. Aquests documents són el document de certificació de protocol i l’acord d’aprenentatge (learning agreement).

El primer dia de la trobada vam poder tenir un discurs inaugural per part de Jordi Gaseni, alcalde de l’Ametlla de Mar que, per segon cop, ens ha ofert la col·laboració directa i participació per als actes que s’ha dut a terme en el marc del projecte Erasmus. El director de l’IECNPC va donar també un discurs de benvinguda per donar tret de sortida a les reunions i activitats del TPM. Un cop acabada la visita que es va fer al port i l’esmorzar a bord d’un dels vaixells de l’escola, es van iniciar les reunions del primer dia del TPM. A mode de benvinguda, es va lliurar als participants un lot de productes típics de la terra i informació rellevant gràcies a la col·laboració de Mel Múria, Arròs Montsià, Grup Balfegó i Ajuntament de l’Ametlla de Mar.

Després de les reunions del primer dia, els participants van gaudir de la visita a les instal·lacions de Balfegó i el Tuna Tour. Els participants van descriure tot plegat com una experiència única.

Durant el segon i tercer dies de la trobada, es van dur a terme una sèrie de reunions per tractar temes de rellevància, principalment els que tenen a veure amb la mobilitat de llarga durada que l’alumnat seleccionat durà a terme des de setembre fins a desembre del proper curs, tal i com s’ha mencionat prèviament.

La següent trobada serà a inicis del curs 2018/19 coincidint amb la mobilitat de 4 dels nostres alumnes (2 a Finlàndia i 2 a Itàlia) i la rebuda de 4 alumnes per part del nostre institut.

Agraïments especials a l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar

Col·laboradors

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *