GEP

L’Institut Manuel Vázquez Montalbán forma part del Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme.

Es tracta d’un grup format per escoles i instituts que impulsen l’aprenentatge de les llengües -en el nostre cas bàsicament la llengua anglesa- mitjançant activitats i matèries no lingüístiques.

La durada del programa és de tres cursos escolars. Durant aquest temps, docents dels centres participants amb una acreditació suficient de coneixements de llengua estrangera reben formació sobre enfocaments CLIL i ÉMILE (aprenentatge integrat de contingut i llengua estrangera en anglès i francès, respectivament). Els equips directius, al seu torn, reben orientacions per a la implementació del programa en el centre, el disseny d’un pla d’acció i l’elaboració d’una memòria final.