Primer trimestre optativa de coeducació 3r ESO

Aquest curs 2018-2019 ha sigut la prova pilot de la Optativa de coeducació. Un espai amb un nombre reduït d’alumnat que va cambiant cada trimestre i que facilita la reflexió i el treball colaboratiu.

En aquest espai es treballen temàtiques com el gènere, el feminisme, la sexualitat, la identitat, la interseccionalitat… a través de reflexions grupals, activitats vivencials i participació al centre i al municipi.

El primer trimestre ha sigut una mostra de la necessitat que hi havia de tenir un espai com aquest, la resposta de l’alumnat ha sigut molt bona i han aprofitat les classes de la optativa participant en diferents ocasions, fins i tot en horari de pati, portant el racó de gènere, entre altres activitats.