Preinscripció al Batxillerat i Cicles Formatius de la Família d’Informàtica

Benvolgudes famílies.

L’Institut Manuel Vázquez Montalbán  posa a la vostra disposició els fulls informatius per realitzar les Preinscripcions als nostres estudis de Batxillerat i de Cicles Formatius de la Família d’Informàtica.

Cal destacar que:

– L’alumnat que el curs 2019/20 ha estudiat 4t d’ESO a l’Institut MVM i vol fer Batxillerat al nostre Institut, NO ha de realitzar la Preinscripció (però SÍ haurà de fer la matrícula).

– L’alumnat que el curs 2019/20 ha estudiat 1r de Batxillerat a l’Institut MVM i vol fer 1r o 2n de Batxillerat al nostre Institut, NO ha de realitzar la Preinscripció (però SÍ haurà de fer la matrícula).

– Tot l’alumnat de 4t d’ESO (tant si l’ha estudiat al nostre Institut com si l’ha estudiat en un altre centre) que vulgui realitzar el Cicle Formatiu de Grau Mitjà, SÍ haurà de fer la Preinscripció i també la matrícula.

– L’alumnat que el curs 2019/20 ha estudiat 4t d’ESO en un centre DIFERENT de l’Institut MVM i vol fer Batxillerat al nostre Institut, SÍ haurà de fer la Preinscripció i la matrícula.

T’oferim quatre modalitats de Batxillerat:

• Científic
  • Tecnològic
  • Humanístic
  • Social

T’oferim tres cicles formatius de la família d’Informàtica.

• SMX: CF de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes.
  • ASIX: CF de Grau Superior d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa.
  • DAW: CF de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web.

Aprofitem per animar-te que coneguis tota la nostra oferta i projecte d’Innovació reconeguts pel Departament d’Educació en la nostra Jornada de Portes Obertes Virtual.

I recorda, les dates de Preinscripció (a qualsevol centre de Catalunya) són:

Per a més concrecions sobre els terminis, la documentació i els passos a seguir, clica sobre el següent enllaç: