Llibres de text per al curs 2023-24

Us deixem el llistat de llibres de text i de llicències digitals per al curs 2023-24.

Els llibres de text es poden comprar a qualsevol botiga. L’AMPA/AFA de l’Institut, en col·laboració amb el Centre, us ofereix el servei de compra mitjançant l’empresa i plataforma Iddink.

Seguidament trobareu:

NOTES IMPORTANTS:

• 1r d’ESO: NO heu de comprar cap llibre de Francès. Durant les primeres setmanes escollirem l’alumnat que pot fer aquesta optativa; una vegada realitzada aquesta selecció, sí que haureu de comprar els llibres.
  • 2n ESO alumnat D4 : NO han de comprar el llibre de llengua catalana ni de llengua castellana.
  • 3r ESO alumnat D4 : SÍ han de comprar el llibre de llengua catalana i de llengua castellana.
  • 4t ESO alumnat PDC (4t A): No han de comprar cap llibre.