L’equip de mediació torna a la càrrega!

Comencem nou curs i l’equip de mediació torna!  Iniciem aquest curs amb els mediadors i mediadores que de tercer han passat a quart de la ESO i dues mediadores que s’han quedat al centre per fer Batxillerat i que volen continuar amb la tasca. A la primera reunió s’ha fet una valoració de com està el grup i quins objectius es volen assolir aquest curs. L’equip ha aprofitat per tornar a col·locar els cartells al seu plafó. Principalment el cartell amb el logo, els explicatius del servei i el retall de la noticia que la revista Viure va publicar sobre del Procés Participatiu de Graffiti que van impulsar el curs anterior.

A mesura que avanci el curs s’escollirà a l’alumnat de tercer de la ESO que aquest curs es formarà i entrarà a formar part del servei.