La biblioteca de l’Institut en marxa!

La biblioteca de l’Institut ja és una realitat i ha estat possible gràcies a un grup d’alumnes de 3r ESO A: l’Ander, la Yunyi, l’Izan, l’Ismael, la Sofia, la Sara López, l’Erik, l’Ayoub, l’Eli, la Hannah, l’Aisha, la Ibett, la Noa i, el darrer dia, també la Naiara.

I és que en el marc de la matèria obligatòria del Servei Comunitari, s’han ofert a muntar des de zero la nostra petita biblioteca! I s’ha de dir que han dut a terme la seva feina amb iniciativa, proactivitat i, sobre tot, amb bon humor!

Les seves tasques han estat registrar i classificar llibres, folrar-los, segellar-los, etiquetar-los, decorar l’entorn i, finalment, col·locar-los de manera ordenada a  la llibreria.

Realment, han treballat amb autonomia i compromís, posant els seus coneixements, capacitats i creativitat al servei d’aquest projecte que s’adreça a tota la comunitat educativa. Amb ells, la biblioteca acaba de néixer i podem dir que, ara petita, és el començament d’un gran final.

Felicitem aquest fantàstic grup d’alumnes i ara només queda…, estrenar la biblioteca i el seu servei préstec!

Avisem que el llistat de llibres el podeu trobar al web de l’Institut, a l’apartat dels Projectes. I, també, que és un llistat viu i en construcció.