Eleccions al Consell Escolar de l’Institut

El dia 20 de novembre portarem a terme les votacions al Consell Escolar del nostre Institut.

El consell escolar d’un centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

A les eleccions del 2023 haurem d’escollir quatre persones del claustre, una família, un alumne/a i un membre del PAS.

Les famílies, preferiblement, podran votar entre les 8:00h i les 10:00h i entre les 14:00h i les 17:00h del dia 20 de novembre. Si alguna família ha de votar fora d’aquest horari podrà fer-ho a la Consergeria.

Les candidatures s’han de presentar no més tard del 15 de novembre a la secretaria del Centre o bé al correu electrònic info@institutmvm.cat;  per qualsevol mitjà, cal aportar aquest document o la informació que se sol·licita en aquest document.

Per poder votar, cal estar al cens que és publicat al panell informatiu que tenim al costat de l’entrada de l’Institut.