Del 4 al 10 de maig: Tasques pedagògiques, informacions i classes i tutories virtuals.

Iniciem la setmana del 4 de maig. Aquesta setmana la introducció és una mica més llarga perquè, al final d’aquesta, trobareu unes normes sobre les videoconferències.

Després de les darreres instruccions que han arribat als instituts, l’Equip Directiu està treballant per poder-vos fer arribar els calendaris, els criteris d’avaluació i el sistema de recuperació de cara a final de curs.

Tal com anem fent, us enviem l’enllaç a la carpeta que conté les activitats qualificables per a aquesta setmana i l’horari de les classes i tutories virtuals. (https://drive.google.com/drive/folders/15eR8ugA9VljfmdHikjdLRhIXHf-BN4CI?usp=sharing). Aquestes tasques les podeu entregar fins diumenge a les 19h (a no ser que el professor un doni més temps). Malgrat això, i per facilitar la correcció i el retorn, el professorat agrairà que les aneu entregant a mesura que les acabeu. La primera activitat, com sempre, serà la de planificació de la setmana (i que està dins de l’àmbit tutorial).

Recordeu que la seva realització permetrà mantenir o pujar la nota del tercer trimestre i, en conseqüència, la nota de final de curs.

Així mateix, i per tal de poder fer un seguiment, entre dimecres i dijous us enviarem una comunicació via Gestin informant-vos de la realització (o no) de les tasques i de l’assistència (o no) a les classes virtuals.

Al llarg d’aquesta setmana, penjarem a Facebook uns vídeos i pàgines per donar a conèixer els nostres estudis postobligatoris; preguem que, en la mesura de les possibilitats, ho pugueu difondre a altres famílies i alumnat.

Aprofitem el comunicat per informar-vos que hem creat un canal de Telegram vinculat a l’apartat d’Activitats de Centre. Per inscriure-us al canal (i rebre les notificacions) heu de descarregar-vos l’aplicació i clicar sobre aquest enllaç (https://t.me/ins_mvm).

La informació i els enllaços que recull aquesta comunicació també la teniu a l’apartat d’”Activitats de centre (Nodes)” que hi ha a la pàgina web del centre. (https://agora.xtec.cat/iesmvm/).

Per últim, us recordem que teniu el Formulari de Contacte de la pàgina web per fer-nos arribar, a l’Equip Directiu, aquells dubtes o suggeriments que tingueu.

Atentament,

L’Equip Directiu.

NORMES DE LES VIDEOCONFERÈNCIES

Les classes i tutories virtuals són com les classes que realitzem a l’institut. L’alumnat ha de tenir un bon comportament i en cas contrari també serà penalitzat.

La gravació i difusió de les imatges és denunciable. Només ho podrà fer el professor, previ avís a l’alumnat, per posar-ho a disposició de l’alumnat que no s’hagi pogut connectar en aquell moment o que necessiti recuperar el contingut però sempre sota el domini @institutmvm.cat.

El xat s’utilitzarà quan entrin a la videoconferència, escriuran HOLA o BON DIA perquè el professorat pugui controlar l’assistència i després sols s’utilitzarà per qüestions relacionades amb la matèria i, per tant, està prohibit parlar amb els companys de temes que no siguin l’assignatura.

Tothom ha de silenciar el micròfon i es recomana tenir la càmera activada per poder interactuar millor amb el professorat.

No està permès qualsevol acte que no es pot fer a classe com per exemple menjar.

Qui tingui un mal comportament, no segueixi aquestes instruccions i/o molesti i entorpeixi la classe, serà expulsat de la videoconferència i es comunicarà a la família. I com passa amb les classes presencials es penalitzarà i aquesta penalització repercutirà a la nota.

El primer avís serà tancar el seu micro i el segon expulsar-ho de la videoconferència. Si malgrat els avisos continua el mal comportament, se li prohibirà entrar a les videoconferències bloquejant-li el compte @institutmvm.cat.