Activitat amb el Polidor pel Dia Escolar per la Pau i la No violència

Per commemorar el Dia Escolar per la Pau i la No violència s’ha creat una activitat conjunta entre el PAT, convivència i el Centre Juvenil Polidor que participa un cop al mes al projecte “Com està el pati!” del nostre centre.

En aquesta ocasió hem decidit treballar personatges de pau de tots els temps a través d’un joc d’aparellament. Han gaudit molt amb el joc i han aprés moltes coses noves. Els personatges s’estan treballant durant tota la setmana les hores de tutoria i es va notar molt en alumnat que venia i reconeixia a tots els personatges.

Creiem que la gestió dels conflictes té moltes opcions i que el nostre alumnat ha de conèixer que també existeixen gestions que converteixen els conflictes en oportunitats. La violència moltes vegades és la primera eina que utilitzem, per costum o per desconeixença d’altres. El nostre objectiu és proporcionar referents que els hi ensenyin models alternatius i molt més útils per la seva vida i la convivència de les persones.

Els personatges treballats han estat:

Berta Cáceres
Pau Casals