Aprenentatge per serveis: Implic’art

L’Institut Manuel Vázquez Montalbán amb la col·laboració de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sant Adrià desenvolupa el projecte Implic’art. Aquest és una mostra de noves metodologies d’ensenyament en cooperació amb l’entorn.

En la iniciativa, que fa servir l’estructura d’un Programa d’Aprenentatge i Servei (APS), hi participen un grup d’alumnes de 4t d’ESO.

El projecte inclou estades en empreses, que l’alumnat realitza durant el primer i segon trimestre del curs escolar i estades en entitats socials del municipi i un projecte d’intercanvi socioeducatiu entre joves i gent gran de la ciutat. A més a més, els alumnes realitzen un taller de teatre social amb ImpactaT Teatre.

Les entitats socials que col·laboren en el projecte són Plataforma d’Educació Social La Mina – Salesians Sant Jordi (en endavant PES La Mina – SSJ), A.J. BarnabitasAldeas Infantiles, Centre Obert Les Fades i Casal dels Infants.

Recull de premsa