Felicitem a la Raquel Pagès, guanyadora al concurs Tintinaire

Com ja és tradició, l’Institut Montsoriu ha participat en el “3r Concurs Interescolar de Dibuix Tintinaire

Els alumnes de 2n d’ESO van participar al concurs escollint un valor representat en els llibres de Tintín: amistat, solidaritat, respecte, etc.  Aquest valor l’havien de representar amb un dibuix on hi havia d’aparèixer un o més d’un dels personatges de les aventures de Tintín i acompanyar-lo d’un text explicatiu. També havien d’escollir un lema i escriure’l en tres idiomes.

Tintin1 tintin2
Enguany el concurs organitzat per Can Tonet i amb el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat celebra la seva tercera edició amb una gran participació.
Des de l’Institut es varen enviar tres treballs dels quals un d’ells ha estat premiat, el de la Raquel Pagès, que es podrà veure exposat a El Corte Inglés de Portal de l’Àngel a Barcelona fins el 15 d’Abril.

El dia 9 de Maig es celebrarà l’entrega de premis a la Sala d’Actes del Caixaforum de Barcelona.

Departament de Visual i Plàstica