Diagnosi

Per tal de dur a terme la diagnosi, la comissió digital del centre, juntament amb l’equip directiu, s’ha realitzat una enquesta a professorat i equip directiu utilitzant l’eina SELFIE de la Comissió Europea. La participació en aquesta enquesta del professorat ha estat del 86% i de l’equip directiu del 100%.

L’informe de centre SELFIE aplega les opinions, en aquest cas, de l’equip directiu i del professorat i les compara.

La informació recollida a SELFIE ofereix al centre una instantània de quin punt es troba actualment en relació amb l’estratègia i la pràctica en l’ús de les tecnologies digitals d’ensenyament i aprenentatge.

Els resultats de SELFIE poden ajudar a entaular un diàleg dins de la comunitat escolar. Pot ser una bona base per identificar i analitzar les fortaleses i les debilitats i crear un pla escolar en relació amb l’ús de les tecnologies digitals per donar suport a l’aprenentatge.

SELFIE es pot utilitzar amb una periodicitat anual per fer el seguiment dels avenços aconseguits i saber quines actuacions poden ser encara necessàries.

Anàlisi de la SELFIE amb els punts forts i febles

Diagnosi