Els alumnes de 3r d’ESO visiten les exposicions “Human bodies” i “Pixar, 25 anys d’animació” a Barcelona.
El passat dia 5 de març del 2015 els alumnes de 3r d’ESO van visitar a Barcelona les exposicions “Human bodies” i “Pixar, 25 anys d’animació”. Aquesta sortida va ser organitzada pels departaments de Ciències i de Visual i Plàstica de l’institut.
img1

Human bodies” és un apassionant viatge a través de l’interior del cos humà, on més de 150 òrgans individuals i 12 cossos complets tractats amb tècniques de plastinació recreen en 3D i amb peces reals la profunditat l’organisme humà i que ensenyen què s’amaga sota la pell, des del desenvolupament humà fins a la digestió o el sistema nerviós, passant per la concepció d’una nova vida. Aquesta exposició ha permès als nostres alumnes comprendre com funciona  el cos humà, i els ha d’ajudar a prendre decisions sàvies abans no sigui massa tard.

Pixar, 25 anys d’animació” és una exposició en la qual els nostres alumnes van poder descobrir el màgic món dels estudis Pixar a partir de dibuixos, storyboards, maquetes i instal·lacions digitals. Aquestes obres mostren la creativitat i el talent dels artistes, que a Pixar treballen tant amb mitjans tradicionals –dibuix a mà, pintura, pastels o escultura– com digitalment. La gran quantitat d’obres d’art que creen aquests equips humans per a cada film surt molt poques vegades de l’estudi, però la pel·lícula que, una vegada acabada, fa la volta al món no seria possible sense elles.
La gran qualitat de els dues exposicions va ser molt ben valorada pels alumnes de 3r d’ESO.

Altres fotografies

img2 img7 img3 img4