Preinscripció i matrícula. ESO

Educació Secundària Obligatòria 2024/2025

Informació per abans de fer la preinscripció – CLIQUEU

Com en anys anteriors, la preinscripció es fa en línia.

Presentació de sol·licituds i seguiment:

Del 8 al 20 de març de 2024 presentació de sol·licituds

És molt important respectar les dates de presentació, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran qualsevol prioritat a l’hora d’obtenir la plaça. En la sol·licitud de preinscripció cal indicar si el centre escollit és un centre adscrit a l’escola de primària on s’han cursat els cursos anteriors. L’adscripció dels centres i els criteris prioritaris i complementaris serveixen per adjudicar una puntuació a cada sol·licitud i establir l’ordre d’accés a les places dels centres. Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.

Eina “al vol” per ajudar en la traducció – cliqueu aquí, una vegada obert i per facilitar l’ajuda en altres llengües, podeu obrir el desplegable que està situat a dalt a la dreta, al costat del cercador/lupa.

Fins al 22 de març de 2024: presentació de documentació

Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.

17 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb puntuació provisional

Del 17 al 22 d’abril de 2024: presentació de reclamacions

Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en la puntuació assignada, pots presentar una reclamació (utilitzant l’eina electrònica per adjuntar reclamacions).

25 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

30 d’abril de 2024: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts

2 de maig de 2024: llista ordenada

7 de juny de 2024: oferta final de places escolars