El passat 7 de novembre de 2018 els alumnes de segon de batxillerat científic ens vam posar les botes de muntanya, trencant amb la monotonia del dia a dia. Vam fer una excursió al volcà veí per estudiar la vegetació i fauna de l’entorn.
Tot i les inclemències del temps, que ja havien fet ajornar l’excursió una setmana, vam tenir molt bon dia.
L’objectiu de l’excursió era dur a terme un estudi forestal d’una parcel·la dels llavis del volcà Bisaroques. Ens vam dividir per grups i vam estar assessorats per un expert en el tema durant tot el matí.
A l’hora d’ajuntar les conclusions i resultats de cada grup, vam poder arribar a una bona conclusió gràcies a la bona feina realitzada. L’excursió va ser un èxit i ens va permetre consolidar els conceptes explicats a la classe!
Cora Coll, Marta López i Maria Montló

