“Com milloraries la integració i la dinamització de la societat en la qual vius?”. “Com reformularies el sistema educatiu?”. “Com controlaries l’abús actual que tots fem de les telecomunicacions i les xarxes socials?”.
Aquests són els reptes que els alumnes de primer de batxillerat de l’institut van abordar amb talent, creativitat i cooperació en el Dream Big Challenge impartit per l’Imagine Creativity Center que es va celebrar a la Sala El Torín d’Olot el passat dijous 29 de novembre.
![]() |
![]() |
Dins el marc de la 4a edició de la Setmana de l’Emprenedoria promocionada pel consorci DinamiG, una seixantena de dreamers del Montsacopa van recórrer durant tres hores a les seves idees més innovadores i esbojarrades per tal de superar amb èxit les quatre fases del Mètode Lombard basat en crear projectes disruptius i originals, per sobre de les fronteres de la impossibilitat i que donin solució a problemes propers del nostre dia a dia, tant en l’àmbit social com l’educatiu i tecnològic. “everything you can imagine is real”.
I tu, com ho haguessis fet?




