Sortida de l’alumnat de 1r de BATX a Barcelona.

Fan diverses visites a la ciutat segons la seva modalitat acadèmica.

Per Miriam Baso, Aziza Asrih, Carla Dalmàs, Marina Grecu, Natàlia Romero i Lina Vilamitjana.

El dimecres 19 de desembre tots els alumnes de primer de batxillerat i els de llatí de segon vam anar a passar el dia a Barcelona. Al matí ens vam dividir per modalitats, els del batxillerat científic i tecnològic vam visitar el Cosmocaixa acompanyats per les professores Anna Pujol i Carmen Blasco. Mentrestant els alumnes de llatí vam fer la ruta per la Barcelona romana, Bàrcino, amb les professores Olga Balaguer i Lina Vilamitjana i finalment els alumnes del batxillerat social vam anar al museu  d’Història de Catalunya acompanyats per Teresa Ràmia i Alex Sanchís. En acabar les activitats ens vam reunir a la plaça Catalunya per dinar i tenir una estona lliure. A les 19h teníem les entrades reservades per veure l’obra “Troia, una veritable Odissea” al Teatre Nacional de Catalunya. Aquest és un espectacle teatral en el que els actors canten a capella, sense instrumentació. És apte per a tots els públics i està inspirat en la Ilíada i l’Odissea d’ Homer .Aquest espectacle és un conjunt d’episodis  que va des de l’origen de la guerra de Troia  fins l’arribada de l’heroi Odisseu a Itaca. En general tots els alumnes i professors vam gaudir molt d’aquest espectacle i vam passar un dia fantàstic a Barcelona.