Sortida a la Barcelona de l’alumnat del Cicle d’Activitats Comercials.

El dia 6 de març, amb els alumnes de primer i segon del Cicle Formatiu d’Activiatats Comecials,  hem fet una sortida a Barcelona.

Al matí hem visitat la Roca Village, fundada l’any 1992 per l’empresa Value Ratail, que és l’única empresa que s’especialitza, de forma exclusiva, en la gestió i operació de villages de compres outlet de luxe. Les marques capdavanteres a nivell mundial ofereixen descomptes de fins al 60%, i de vegades amb descomptes superiors, sobre el preu de venda recomanat, durant tot l’any. A les 12h hem anat cap al centre comercial La Maquinista, situat al districte barceloní de Sant Andreu. És el centre comercial més gran de Catalunya i uns dels més grans d’Espanya amb més de 250.000 m² i 242 botigues i pioner com a centre comercial obert. Aquesta sortida, ofereix als alumnes, un entorn ideal per poder estudiar i avaluar les diferents tècniques de venda i comprovar “in situ”, la dinamització del punt de venda; senyals externs de les botigues, flux de circulació, situació de les línies de caixa, zones fredes i calentes, il·luminació, posicionament del producte, aparadorisme, etc. que ofereixen les principals marques comercials.