L’alumnat de 3r d’ESO col.labora amb la Campanya de Donació de Sang.

L’alumnat de 3r d’ESO de l’institut col.labora amb el banc de sang en organitzar la jornada de donació que es farà el proper dissabte 17 de març, a can Quintana i al matí, de 10h-14h, i a la tarda de 16:30h-20:30h.

Han el.laborat punts de llibre com a regal d’agraïment als donants, un anagrama, una pancarta informant de la jornada de donació i un escrit que us adjuntem a aquest article:

Benvolgudes famílies, Som l’alumnat de 3r ESO de l’Institut Montgrí. Amb aquesta carta us volem explicar que aquest any participem en la Campanya de Donació de Sang. La nostra feina és animar totes les persones possibles perquè siguin donants de sang i també col·laborarem amb el nostre suport durant el dia que es farà la jornada de donació de sang a Torroella. Ens agradaria molt que, si ja sou donants, ho vulgueu continuar essent, i si encara no ho sou, voldríem que us animéssiu a participar en aquesta campanya i, entre tots puguem fer possible l’augment de donants. Ens han explicat que el Banc de Sang i de Teixits necessita mil bosses de sang al dia per fer front a totes les persones necessitades i només en recull unes vuit-centes. Per això és molt necessari augmentar el nombre de persones generoses que vulguin ser donants.També pensem que qualsevol de nosaltres o de la nostra família pot haver de necessitar sang en algun moment de la seva vida. La jornada serà el dia 17 de març a Can Quintana. Al matí, de 10h-14h, i a la tarda de 16:30h-20:30hRecordeu que per ser donant cal ser majors de 18 anys i menors de 65 i pesar a partir de 50kg. És millor que mengeu abans de donar sang. Us hem preparat un obsequi per agrair-vos la vostra donació. Us esperem el dissabte 17 de març! L’alumnat de 3r d’ESO”.