Simulacre 2015

Ja hem fet el simulacre 2015 !!!

Una de les feines que hem de fer durant el primer trimestre del curs escolar, és l’actualització del pla d’emergència de l’institut. Ara hi estem treballant. Però abans de les vacances de Nadal, ens toca fer, com a mínim, un simulacre d’evacuació i/o confinament. Ahir a M4, un xic abans del segon pati, vam fer saltar l’alarma d’incendis i així fèiem el simulacre 2015. Amb ordre i sense nervis tot l’alumnat i personal de l’institut era al seu punt de trobada en menys de dos minuts.

01 alarma

L’objectiu és que l’alumnat, el professorat i el personal d’administració i serveis conegui com ha d’actuar en cas d’emergència.

Us adjuntem un petit àlbum de l’esdeveniment:

Simulacre 2015