LET’S CLEAN UP EUROPE!

El passat divendres 6 de maig, l’alumnat de tercer d’ESO de l’Institut Montgrí conjuntament amb els companys de 4t de primària de l’escola Guillem de Montgrí van participar en la campanya «Let’s Clean Up Europe», que és una acció conjunta a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. L’alumnat va recollir residus en diferents zones del municipi de Torroella de Montgrí; a la zona de l’Espai Ter i voltants del riu Ter, a la zona del rec del camí del Molí, a l’Espai Montgrí i al carrer de la Font dels Capellans des de la Ronda Pau Casals. Volem agrair a tothom la col·laboració i esperem que serveixi per conscienciar sobre la necessitat de reduir la generació de residus i afavorir el seu correcte tractament.