Alumnat del CF d’Activitats Comercials de pràctiques per Europa !!!

L’alumnat del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials, Alba Alòs, Ivet Teruel, Gabriel Lozano, Jordi Aleman, Àlex Sánchez i Lluc Cebrià, podran gaudir d’una beca ERASMUS+ per fer pràctiques a empreses europees a Creta, Itàlia i França durant el mes de maig i juny.  El projecte de mobilitat del nostre institut, s’inicia el curs 2020-2021 amb el projecte KA-229 The Rivers, ERASMUS+, on l’alumnat d’ESO i Batxillerat i el professorat que els acompanya, compartiran les seves experiències amb participants d’altres països. Aquest curs 2021-2022, l’alumnat de Grau Mitjà podrà gaudir d’una beca per realitzar pràctiques en empreses de la UE, en el marc del projecte Erasmus+ 2021-1-ES01-KA121-VET-000012825. Erasmus+ és un programa de la Comissió europea, on l’alumnat que hi participa té la possibilitat de fer una estada de formació de pràctiques a l’estranger, amb la finalitat d’incrementar les competències educatives i formatives. Té per finalitat contribuir al fet que les persones s’adaptin a les exigències del mercat laboral a escala comunitària, aprenguin aptituds específiques i millorin la seva comprensió de l’entorn econòmic i social del país en qüestió, al mateix temps que adquireixen experiència laboral. Aquestes pràctiques van acompanyades de cursos de preparació o d’actualització en la llengua d’acolliment o de treball. En aquest sentit, la Comissió Europea ha introduït el servei de suport lingüístic en línia (OLS, d’Online Linguistic Support), un curs en xarxa que els estudiants que participin en qualsevol dels programes Erasmus+ poden completar per a millorar competències lingüístiques i posar a prova els coneixements de la llengua de destinació. Us desitgem molta sort en aquesta nova aventura!