Aina Espasa, guanyadora del Joc de la Borsa (UdG)

Després de la participació de l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa la matèria d’Economia al Joc de la Borsa 2023 organitzat per la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona, felicitem a l’alumna Aina Espasa, de 1r de Batxillerat A, per haver estat la guanyadora absoluta (1a posició) de totes les comarques de la província de Girona.
Enguany hi han participat 35 instituts de tota la província, i un total de 1.200 alumnes. El joc consistia en obtenir la major rendibilitat possible de les compres i vendes d’accions realitzades a través d’una plataforma virtual (de l’empresa Renta4). La durada del joc ha estat de 6 setmanes (de l’1 de Febrer al 10 de Març) i l’alumnat ha disposat de 60.000€ (ficticis) per poder realitzar les operacions desitjades. En total s’havien de realitzar un mínim de 5 operacions setmanals per tal de complir amb els requisits del joc.