Participem a “Problemes a l’Esprint”, concurs de matemàtiques.

El passat dia 22 de febrer, varem participar en el concurs “Problemes a l’Esprint” alumnes de 1r i 2n formant un sol equip. Varem  resoldre els 8 problemes del concurs i també ens va donar temps per resoldre’n un parell de propina. L’activitat va resultar ser molt divertida i tothom va participar molt i molt bé, i ens va agradar molt treballar problemes en grup. Els alumnes que varem participar: Greta Porteries,Genís Bosacoma, Miriam González, Nicolás García, Janoc Gou i Arnau Entreserra de 1r, i Cristina Planelles, Guillem Coves, Cristina Bossacoma, Adrià Canyelles, Helena Soler, Elsa Mundet, Júlia Costa, Oriol Gusó, Anna Sòria i Mohamed El Kabdani. L’any que ve hi tornarem. (Eulàlia Ferreres – Cap de departament de Matemàtiques).