Material d’orientació per a l’alumnat de 4t d’ESO

A més de la feina d’orientació que s’estan fent a les aules de 4t d’ESO del nostre institut, us afegim a aquest article un seguit de recursos destinat a aquest alumnat, que acabant l’etapa obligatòria properament haurà de decidir quin serà el seu futur acadèmic:

El batxillerat a l’Institut Montgrí.  Us adjuntem el llibret (edició 2014 – 2015) a l’espera dels canvis curriculars que hi haurà de cara al curs vinent. Per si us pot ser d’ajuda a l’hora d’escollir l’itinerari, aquí teniu les ponderacions de les matèries de modalitat de 2n de batxillerat per a per a l’accés a la universitat a la preinscripció universitària de l’any 2016 a Catalunya

Un lloc web on trobareu molta informació dels estudis a les comarques gironines, és l’Estudiar a Girona. Hi trobareu un resum de tota l’oferta formativa post – ESO. Juntament amb el portal Orientació Postobligatòria als Serveis Territorials de Girona us oferirà una visió de totes les possibilitats formatives més properes.

La pestanya del web del Departament d’Ensenyament amb informació és l’orientació acadèmica, amb qüestionaris d’autoconeixement, diverses guies, cercador de centres… Hi podeu passar una bona estona mirant totes les informacions i recursos d’aquest web.

Una altra opció per retornar al tren de la formació i fugir de l’atur juvenil, és la garantia juvenil, reviseu si és aquesta la vostra situació.

(pàgina i recursos en construcció)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *