Competències bàsiques 2015 a 4t d’ESO

Els passats dies 10 i 11 de febrer els alumnes de 4t d’ESO del centre varen fer les proves de competències bàsiques 2015. Dues jornades amb quatre exàmens per demostrar els seus coneixements quan els falten pocs mesos per acabar la secundària obligatòria. Les proves consten de quatre exàmens: llengua catalana, matemàtiques, llengua castellana i llengua estrangera i són controlats per personal extern al centre. Aquesta és la quarta edició d’aquest tipus de prova. Al final del procés les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO rebreu un informe sobre el resultats dels vostres fills i filles.

IMAG0012IMAG0010

Trobareu molta més informació al següent enllaç:

Proves de Competències Bàsiques 2015