Agraïment a STEAM 4 ALL – Entrega d’ordinadors 1r ESO

El passat 15 de setembre Steam4all va cedir una dotació de portàtils reacondicionats pels alumnes de 1r d’ESO, aquesta dotació consta d’un ordinador per cada alumne/a.

Aquesta cessió té un doble valor, en primer lloc, davant de la dificultat de rebre els ordinadors del Departament d’Ensenyament a terme,  ha permès al centre educatiu continuar amb el treball d’entorn virtual d’aprenentatge, sense que les famílies hagin hagut d’invertir en un ordinador nou. En segon lloc, serveix per fer valdre les 3R, reduir, reutilitzar i reciclar, és a dir, la necessitat d’emprar tecnologia reacondicionada per pal·liar els efectes de la crisi energètica i crisi de materials mundial.

Gràcies steam4all pel vostre suport, el vostre assessorament, la tasca que feu és impagable!