Sant Jordi 2019

El dia 23 d’abril, és a dir, el dia de St. Jordi, els alumnes de l’institut Moianès vam fer activitats especials.

La diada començava amb els alumnes de 1r i 2n que recitaven poemes pels carrers de Moià, juntament amb alumnes de les escoles de Moià, dins el programa de Llegim al carrer. Alumnes de 4t col·laboraven en l’acte fent de presentadors i tècnics de so, d’altres, juntament amb l’alumnat del cicle, acompanyaven les persones grans de les residències d’avis perquè poguessin participar de l’acte i feien activitats amb ells… Mentrestant a l’institut, diversos tallers sobre Sant Jordi tenien lloc amb la resta d’alumnes. Destaca la iniciativa i feina de les alumnes de 1r de batxillerat de literatura universal en l’organització d’un escapebook!

Al migdia, tothom era al centre i tots junts vam anar al gimnàs on la poetessa Sònia Moya ens va recitar uns poemes acompanyada d’una noia que tocava diferents instruments. Després, alumnes músics de l’institut van tocar unes cançons que tenien preparades, i vam acabar mirant els videopoemes de denúncia de la problemàtica dels refugiats que han estat fent els alumnes de 2n.

Marc Cirera (4t d’ESO)

1. Fans del Marc

Molt bon article Marc,
    Els músics de l’insti estaven dirigits per l’Espai Musical de Moià, tot i així has fet molt bon article! Esperem que en facis molts més!
    Va ser una bona diada que la vam gaudir molt esperem que es pugui repetir l’any que ve. Unes fotos molt ben fetes i molt xules.