Segona posició catalana de les alumnes de 1r de batxillerat al concurs Odissea

El grup d’alumnes de 1r de batxillerat participants al concurs Odissea van anar a la final catalana a Barcelona el passat dimecres 13 de febrer. Van aconseguir una meritosíssima 2a posició i van quedar-se a un pas d’arribar a la final estatal. Va ser el grup que va aconseguir les preguntes amb menys temps (1h 34 min). Van aprendre molt, s’ho van passar molt bé i tenen l’aspiració de tornar a participar-hi l’any que ve i superar la marca.

El concurs Odissea és un concurs telemàtic en el qual participen centres de tot l’estat i consisteix a repsondre preguntes sobre el món grecoromà en qualsevol dels seus àmbits i manifestacions. Enguany el tema era la ciència i la tècnica a Grècia i Roma (en la mitologia, la història, la literatura i els costums).

Anna Sagués i Martina Casabayó (3r d’ESO)