SAINT GEORGE DAY

Des del projecte plurilingüe del centre (GEP) es va treballar el dia de Sant Jordi i del llibre des de diverses matèries a 1r d’ESO i des de la matèria d’anglès a 4t d’ESO.

Els alumnes de 1r d’ESO van treballar la història de Sant Jordi amb llengua estrangera realitzant una escenificació de la llegenda de Saint George and the dragon. Varen treballar el text amb anglès, l’atrezzo des d’Educació visual i plàstica i l’escenificació des de la matèria d’Educació física aprofitant el treball de mim que ja havien fet anteriorment.

A 4t d’ESO, els alumnes van treballar el dia del llibre a partir de L’illa del tresor. En un primer moment, es va treballar el text i la cerca d’informació sobre aquest, posteriorment es va fer un quiz, fet pels alumnes, per acabar d’adquirir coneixements sobre la vida de l’autor i el contingut de L’illa del tresor. Finalment, van realitzar un guió propi, van escollir un fragment per cada grup i el van representar.

Us adjuntem fragments del treball dels nostres alumnes perquè en pugueu veure els resultats: