Premis Baldiri Reixac

El passat diumenge, 8 de maig, van lliurar-se els Premis Baldiri Reixac, convocats per la Fundació Carulla, als alumnes distingits en aquesta XXXVIII edició. Aquests premis són un reconeixement als treballs escolars fets en català pel seu contingut i qualitat, que tracten sobre qualsevol àrea de coneixement, realitzats en equip per alumnes d’ensenyament no universitari.

De l’Institut Moianès ha estat premiat el treball Joves emprenedors creem un nou producte els autors del qual han estat Joana Coll , Anna Gómez, Ana Camacho i Aaron Trillo.

Moltes felicitats pel premi!