Hem guanyat el premi Participa a l’escola 2017 !!!

Premi Participa a l'Escola 2017

En el següent enllaç podeu veure el projecte guanyador:

Ins_Moianès_som_una_pinya

I en aquests enllaços el que han dit de nosaltres al Regió 7 i al 9nou

Els alumnes de 4t i Batxillerat assisteixen a una xerrada sobre Prat de la Riba

El passat 13 de desembre, els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat van assistir a una xerrada, a les Faixes, sobre Enric Prat de la Riba, personalitat que va ser molt important per Catalunya a la seva època.
Joan Esculies, Doctor en… Llegeix més»

Esdeveniment animalari a la plaça Major de Moià

Els animals de la comarca del Moianès han decidit reunir-se a la plaça Major de Moià amb l’objectiu de conèixer-se i aprendre una mica més els uns dels altres. És així com els alumnes de primer d’ESO han volgut tancar el projecte educatiu d’aprenentatge interdisciplinar “Pla d’espais… Llegeix més»

Eficiència, estalvi d’energia i canvi climàtic