Mural inclusiu a Moià

Els alumnes de 5è de l’Escola Pia, alguns dels usuaris dels Avets, 6 joves de 4t d’ESO amb nocions de pintura sobre paret i els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a les persones en situació de dependència han participat a l’activitat inclusiva “Tots som iguals, tots som diferents”, que consistia en pintar un mur del carrer Massamsó.… Llegeix més»

Joana Coll i Veva Torras reben el Premi Baldiri Reixach pel treball de recerca “L’Afganistan, un crit de justícia silenciat”

“L’Afganistan, un crit de justícia silenciat” és un treball de recerca tutoritzat per Jordi Vilardell, i es basa en una àmplia investigació sobre les dones de l’Afganistan focalitzant-se sobretot en l’àmbit social. … Llegeix més»

La justícia social a 1r d’ESO

A 1r d’ESO hem treballat en un projecte sobre justícia social, que ha consistit en assistir a quatre xerrades de persones que treballen en diferents projectes socials, al país o al món. De la seva experiència sempre ens hem acabat preguntant “i què puc fer jo ara i aquí?” Algunes propostes ja han anat sortint per conèixer millor la realitat de Moià i com millorar-la.… Llegeix més»

Final de curs de 2n de batxillerat a Croàcia

Qui ens hauria dit que, un diumenge d’abril al matí, arribaríem tots nerviosos i inquiets a l’aeroport del Prat desitjant que el viatge amb avió no fos molt pesat.
Abans que en fóssim conscients ja estàvem caminant per la colossal muralla que, en el seu moment, va protegir una de les joies de Croàcia i símbol de la Guerra dels Balcans, Dubrovnik. L’encisadora ciutat croata ens va transportar centenars d’anys enrere, havíem viatjat a l’edat medieval. … Llegeix més»