PFI: PROJECTE “MOIÀ AL LLARG DEL TEMPS”

L’alumnat del PFI us volem presentar el projecte MOIÀ AL LLARG DE LA HISTÒRIA. Redescobrim la història a través dels elements del territori. Vam viure la prehistòria a través del museu i les coves del Toll, el modernisme passejant i observant la casa del tenor Viñas… En una de les nostres descobertes ens vam proposar un repte: descobrir com han passat els anys a través de fotografies antigues.

Vam buscar fotografies a internet i vam descobrir el web de l’Associació cultural Modilianum, on hi ha publicats tots els calendaris que han creat amb fotografies antigues. Vam escollir unes quantes fotografies. Vam descobrir què apareixia a les fotografies i vam anar a fer les fotos actuals dels llocs, amb la mateixa perspectiva i des del mateix lloc on estaven tirades les fotografies antigues, i poder veure així els canvis al llarg del temps.

El resultat del nostre treball ha sigut aquest que podeu veure. Esperem que us agradi.