L’alumnat de 1r i 2n realitza una jornada diferent, amb el nom de Castanadal

El passat dia 31 d’octubre, per celebrar la Castanyada, els alumnes de 1r i 2n d’ESO es disposaven a fer la gimcana feta pels alumnes de cicles, però el mal temps va impedir el correcte desenvolupament de la jornada. L’activitat va acabar aplaçada al 5 de desembre de manera que en aquesta data van fer la gimcana, i li van donar el nom de “Castanadal” ja que es va fer la gimcana al desembre.

Els alumnes van realitzar l’activitat entre pati i pati, es va fer pels boscos prop del camp de vol. Els van repartir per grups barrejats, cada grup havia de superar unes proves per completar la gimcana que havien organitzat els alumnes de cicles, i amb la qual els de cicles eren avaluats. Les proves eren jocs tradicionals com per exemple l’aranya, una de les activitats que més ha agradat als alumnes juntament amb la prova del meteorit. Els alumnes de 2n valoren l’activitat positivament, tot i que ens diuen que l’any passat va ser millor, i fan una molt bona valoració de l’organització duta a terme pels alumnes de cicles.

Dídac Arisa i Laia Guiteras (3r d’ESO)